2012年8月18日 星期六

卡提諾 - 時事新聞&爆紅話題: 人妻嗆小王 「我有你精液」

卡提諾 - 時事新聞&爆紅話題
Latest 20 threads of 時事新聞&爆紅話題
人妻嗆小王 「我有你精液」
Aug 18th 2012, 14:36

【楊永盛╱苗栗報導】苗栗縣一名人妻女老師,上網認識一名已婚電子工程師並交往一年多,女老師不滿工程師疏遠,在臉書恐嚇說:「我也跟我先生說了,是你來我家強姦我的,你有錄音帶、我不怕,我手上有你的精液、衛生紙。」並向工程師妻子嗆聲,2天內更狂打上百通電話 ...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言